Jesteś tutaj: Aktualności » Wszystkie podjęte działania Zarządu od dnia 04.09.2023 r.

Wszystkie podjęte działania Zarządu od dnia 04.09.2023 r.

Szanowni Działkowcy,

pragniemy się podzielić z Wami informacjami w sprawie działań Zarządu od dnia 04.09.2023 r. Naszym priorytetem jest zapewnienie transparentności działań Zarządu w sprawach związanych z zarządzaniem naszym obszarem działkowym. Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi punktami.

  1. Podpisanie polisy ubezpieczenia działek.
  2. Spisanie protokołu sprawczo –odbiorczego z byłą panią Prezes a obecnym Zarządem
    przy wsparciu członka Komisji Rewizyjnej.
  3. Uzupełnianie teczek z aktualnymi danymi działkowców.
  4. Stworzenie pliku z aktualnymi adresami działkowców.
  5. Wysłanie pism dotyczących zwrotu nagród.
  6. Spotkania z byłą księgowa w celu odzyskania dokumentacji .
  7. Zmiana adresu do korespondencji w Enea.
  8. Stworzenie e-bok w Enea.
  9. Wizyta w siedzibie Enea w celu uzyskania informacji na temat złożonych pism przez
    poprzednią panią Prezes oraz uzyskanie informacji na temat stawek za prąd.
  10. Wielokrotne wizyty w Krajowej Radzie Sądowniczej w celu uzyskania informacji na
    temat spraw bieżących jak i na dostarczenie dokumentów wymaganych przez Sąd
    spraw z ostatniego Walnego Zebrania.
  11. Naprawa bramy na terenie działek od strony ul. Brzozowej.
  12. Prostowanie spraw w ZUS w Bydgoszczy i Nakle ( w siedzibie urzędu)
  13. Prostowanie umów pracowników rejestracja i wyrejestrowanie.
  14. Opłacenie zaległych składek ZUS za pracowników.
  15. Prostowanie spraw w Urzędzie Skarbowym w Nakle. ( w siedzibie urzędu)
  16. Uregulowanie zaległych podatków.
  17. Podjęcie decyzji o wyznaczeniu odpadów zielonych na terenie działek.
  18. Sprzątnięcie śmieci zgromadzonych na terenie dzierżawionego przez sklep .
  19. Opłacanie bieżących i zaległych faktur.
  20. Rozliczenie opłat z uwzględnieniem korekty za poprzedni odczyt prąd.
  21. Wyjaśnianie naliczonych opłat.
  22. Odpowiedzi mailowe- w miarę możliwości.
  23. Dyżury w siedzibie Zarządu w soboty od godziny 11-13.
  24. Dyżury telefonicznie w ciągu tygodnia.
  25. Segregacja dokumentów w siedzibie Zarządu
  26. Spotkanie z przedstawicielami Zarządu ROD „Pod Kasztanami”.
  27. Wystawienie noty za prąd ROD„Pod Kasztanami” za sierpień i wrzesień
  28. Zawieszenie umowy z firmą REMONDIS.
  29. Zamieszczanie informacji dla działkowców na stronie internetowej.
  30. Podpisanie umowy o wywiezienie azbestu w Szubinie.
  31. Wynajęcie Sali na zebranie walne w Rynarzewie. (sala wynajęta bez kosztowo w
    ramach współpracy regionalnej)
  32. Wysyłanie korespondencji : do dłużników, Wód Polskich, Urzędu Skarbowego,
    Starostwa w Nakle.
  33. Wizyta w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Regionalnym
    Zarządzie Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy w celu wyjaśnienia otrzymanego pisma
    mailem. Sprawa dotyczy zarządzenia pokontrolnego nr 12 z dnia 01.07.2022
  34. Przekazywanie dokumentacji nowej księgowej.
  35. Wypłaty dla pracowników.
  36. Posiedzenia Zarządu.
  37. Pisanie protokołów i uchwał.
  38. Spisywanie i rozwiązywanie bieżących spraw działkowców w miarę możliwości .
  39. Poszukiwanie osoby chętnej do prowadzenia sklepiku na terenie działek.
  40. Wyjaśnianie spraw w Starostwie w Nakle n/Notecią (w siedzibie urzędu)
  41. Bieżące płatności w ZUS i US o niezaleganie z poatkamii brakiem egzekucji wobec
    majątku SO.
  42. Wystosowanie pisma do byłej księgowej o nie wypłacenie jej pensji z powodu nie
    wywiązania się z umowy.
  43. Wystosowanie ostatecznego pisma do właściciela sklepu „Tedi”. Brak wpłat lub
    odzewu skutkować będzie sprawą w sądzie.
  44. Adresowanie kopert na zebranie Walne ( Informacje na temat zebrania Walnego
    nadzwyczajnego wkrótce).
  45. Przyjmowanie i spisywanie stanów licznika wodomierzy.

Z poważaniem,

Zarząd SO w Żurczynie

Scroll to Top