Szanowni Działkowcy,
pragniemy się podzielić z Wami informacjami w sprawie działań Zarządu od dnia 04.09.2023 r. Naszym priorytetem jest zapewnienie transparentności działań Zarządu w sprawach związanych z zarządzaniem naszym obszarem działkowym. Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi punktami.
- Podpisanie polisy ubezpieczenia działek.
- Spisanie protokołu sprawczo –odbiorczego z byłą panią Prezes a obecnym Zarządem
przy wsparciu członka Komisji Rewizyjnej. - Uzupełnianie teczek z aktualnymi danymi działkowców.
- Stworzenie pliku z aktualnymi adresami działkowców.
- Wysłanie pism dotyczących zwrotu nagród.
- Spotkania z byłą księgowa w celu odzyskania dokumentacji .
- Zmiana adresu do korespondencji w Enea.
- Stworzenie e-bok w Enea.
- Wizyta w siedzibie Enea w celu uzyskania informacji na temat złożonych pism przez
poprzednią panią Prezes oraz uzyskanie informacji na temat stawek za prąd. - Wielokrotne wizyty w Krajowej Radzie Sądowniczej w celu uzyskania informacji na
temat spraw bieżących jak i na dostarczenie dokumentów wymaganych przez Sąd
spraw z ostatniego Walnego Zebrania. - Naprawa bramy na terenie działek od strony ul. Brzozowej.
- Prostowanie spraw w ZUS w Bydgoszczy i Nakle ( w siedzibie urzędu)
- Prostowanie umów pracowników rejestracja i wyrejestrowanie.
- Opłacenie zaległych składek ZUS za pracowników.
- Prostowanie spraw w Urzędzie Skarbowym w Nakle. ( w siedzibie urzędu)
- Uregulowanie zaległych podatków.
- Podjęcie decyzji o wyznaczeniu odpadów zielonych na terenie działek.
- Sprzątnięcie śmieci zgromadzonych na terenie dzierżawionego przez sklep .
- Opłacanie bieżących i zaległych faktur.
- Rozliczenie opłat z uwzględnieniem korekty za poprzedni odczyt prąd.
- Wyjaśnianie naliczonych opłat.
- Odpowiedzi mailowe- w miarę możliwości.
- Dyżury w siedzibie Zarządu w soboty od godziny 11-13.
- Dyżury telefonicznie w ciągu tygodnia.
- Segregacja dokumentów w siedzibie Zarządu
- Spotkanie z przedstawicielami Zarządu ROD „Pod Kasztanami”.
- Wystawienie noty za prąd ROD„Pod Kasztanami” za sierpień i wrzesień
- Zawieszenie umowy z firmą REMONDIS.
- Zamieszczanie informacji dla działkowców na stronie internetowej.
- Podpisanie umowy o wywiezienie azbestu w Szubinie.
- Wynajęcie Sali na zebranie walne w Rynarzewie. (sala wynajęta bez kosztowo w
ramach współpracy regionalnej) - Wysyłanie korespondencji : do dłużników, Wód Polskich, Urzędu Skarbowego,
Starostwa w Nakle. - Wizyta w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Regionalnym
Zarządzie Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy w celu wyjaśnienia otrzymanego pisma
mailem. Sprawa dotyczy zarządzenia pokontrolnego nr 12 z dnia 01.07.2022 - Przekazywanie dokumentacji nowej księgowej.
- Wypłaty dla pracowników.
- Posiedzenia Zarządu.
- Pisanie protokołów i uchwał.
- Spisywanie i rozwiązywanie bieżących spraw działkowców w miarę możliwości .
- Poszukiwanie osoby chętnej do prowadzenia sklepiku na terenie działek.
- Wyjaśnianie spraw w Starostwie w Nakle n/Notecią (w siedzibie urzędu)
- Bieżące płatności w ZUS i US o niezaleganie z poatkamii brakiem egzekucji wobec
majątku SO. - Wystosowanie pisma do byłej księgowej o nie wypłacenie jej pensji z powodu nie
wywiązania się z umowy. - Wystosowanie ostatecznego pisma do właściciela sklepu „Tedi”. Brak wpłat lub
odzewu skutkować będzie sprawą w sądzie. - Adresowanie kopert na zebranie Walne ( Informacje na temat zebrania Walnego
nadzwyczajnego wkrótce). - Przyjmowanie i spisywanie stanów licznika wodomierzy.
Z poważaniem,
Zarząd SO w Żurczynie